четвер, 14 червня 2012 р.

Модуль9.Рефлексія

У цьому модулі ми пригадали різні типи сприйняття навчального матеріалу учнями, звернули увагу на те, що перед початком роботи над проектом потрібно знати тип сприйняття кожного учня. Звертати увагу на різні когнітивні стилі множинного інтелекту при підготовці проекту.

1 коментар:

  1. Кожен учень вимагає відповідної підтримки для того, щоб почуватися впевнено та комфортно в різних навчальних ситуаціях та щоб бути незалежним у навчанні. Учні, які мають труднощі в навчанні, та учні з особливими здібностями й талантами потребують різних видів підтримки. Певною мірою цю допомогу можна забезпечити, використовуючи різні педагогічні технології

    ВідповістиВидалити